تکنولوژی

گلکسی M33 5G با تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ در گیک‌بنچ رویت شد !

سامسونگ روی گوشی جایگزین گلکسی M32 کار می‌کند که با نام گلکسی M33 از راه می‌رسد. حالا گوشی گلکسی M33 5G در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده که برخی مشخصاتش را در اختیار ما قرار می‌دهد. در حقیقت به نظر می‌رسد گلکسی .M33 همان گلکسی A53 با نامی متفاوت باشد، البته یک تفاوت دیگر هم بین آن‌ها به چشم می‌خورد: باتری بسیار بزرگتر.

 

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از وب‌سایت گیک‌بنچ، سامسونگ گلکسی M33 5G دارای شماره مدل SM. M336BU است. این گوشی هوشمند در بخش تک هسته‌ای ۷۲۶ امتیاز و در بخش چند هسته‌ای ۱۸۳۰ امتیاز کسب کرده است. دلیل بدست آمدن این امتیازات، پردازنده‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ است که به عنوان قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند انجام وظیفه خواهد کرد. برای کاربرانی که نمی‌دانند بد نیست بگوییم که اگزینوس ۱۲۰۰، یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با پشتیبانی از ۵G است.تاکنون هیچ اطلاعاتی از مشخصات رسمی این گوشی منتشر نشده است. بد نیست بدانید که گوشی گلکسی M32 5G در واقع همان گلکسی A32 است که با نام تجاری متفاوتی به بازار عرضه شده.، بنابراین این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد تا همین استراتژی را بر روی گوشی گلکسی M33 پیاده .و آن را با نام A33 عرضه کند. انتظار داریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره‌ی گوشی گلکسی M33 5G در فضای مجازی منتشر شود.

 

 

گلکسی M33

همانند سایر اسمارت‌فون‌های در شرف عرضه به بازار، پیش از معرفی رسمی مراحل دریافت. تائیدیه‌های مختلف را پشت سر می‌گذارد. خوش‌بختانه اخیرا یک آژانس رگولاتوری در کره‌جنوبی به ظرفیت باتری اشاره نموده است. انرژی مورد نیاز گلکسی M33 5G توسط یک باتری با شماره مدل EB-BM336ABN و ظرفیت نرخی 5830 میلی‌آمپرساعت (ظرفیت اسمی 6000 میلی‌آمپرساعت) تامین می‌شود.

این پدیده بدان معناست که گلکسی M33 5G. احتمالا با یک نوبت شارژ باتری از قابلیت شارژدهی مطلوب‌تری نسبت به گلکسی M32 .5G برخوردار خواهد بود. گلکسی .M32 5G مجهز به یک باتری 5000 .میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی است. این گوشی در دو نسخه‌ی ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت حافظه‌‌‌ی رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین می‌توانید از طریق کارت حافظه MicroSD. این مقدار حافظه را تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *