تکنولوژی

گلکسی S22 سامسونگ چه زمانی پیش فروش و عرضه می شود؟

چند روزیست اولین تصاویر زنده از گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد و حالا همان منبع خبری مدعی شده که از تاریخ آغاز پیش فروش .و عرضه این گوشی‌ها هم خبر دارد. به گفته او، خانواده بعدی پرچمداران سری گلکسی S. در ماه فوریه معرفی و عرضه می‌شوند.

به گزارش شهر آرانیوز «جان پراسر» در گزارش تازه‌ای اعلام کرده. که مدل‌های گلکسی S22 از ۸ فوریه (۱۹ بهمن) برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و احتمالا در همان روز معرفی خواهد شد. این شرکت ۱۰ روز بعد از تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) عرضه این گوشی‌ها را شروع می‌کند.

 

بر اساس گزارش منتشر شده از دیجی‌تایمز، گوشی موبایل سامسونگ اس ۲۲ به فناوری خنک کننده محفظه بخار نیز تجهیز شده است. شایعات دیگر نشان می‌دهد که سامسونگ از شارژر سریع‌تری در سری این گوشی استفاده خواهد کرد. که فقط به سامسونگ گلگسی S22 اولترا متصل خواهد شد. خبر دیگر اینکه احتمالا سامسونگ از دوربین سلفی زیر نمایشگر صرف نظر خواهد کرد و دلیل آن هم راضی نبودن از کیفیت تصاویر ثبت شده توسط این دوربین اعلام شده است. از آنجایی که کیفیت این فناوری در گوشی گلکسی زد فولد 3 در بهترین حالت متوسط به نظر می‌رسد، احتمالا سامسونگ به تحقیق و توسعه بیشتری برای رفع نقص‌ها و ایرادهای نسل اول نیاز دارد. از دیگر قابلیت‌های مهم این گوشی می‌توان به پشتیبانی از سرویس  Samsung Pay.  اشاره کرد که به موجب آن از حمل کارت بانکی فیزیکی بی‌نیاز می‌شوید. البته متاسفانه استفاده از این سرویس در ایران مقدور نیست و پشتیبانی نمی‌شود.

سری گلکسی S22 از نظر سخت‌افزاری ارتقای بزرگی نسبت به گلکسی S21 به حساب نمی‌آید . فقط میزبان چند تغییر کوچک و جزئی خواهد بود. پیکربندی دوربین مدل اولترا نسبت به پارسال تغییری نکرده و صرفا از نسخه بهبودیافته سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 استفاده می‌کند.با توجه به کاهش تقاضای مصرف‌کنندگان و افت فروش سری گلکسی S در سال‌های اخیر، باید ببینیم سامسونگ چه برنامه‌ای برای این خانواده در نظر دارد . چه قابلیت‌های جدیدی را روی این گوشی‌های هوشمند ارائه خواهد کرد. این غول کره‌ای همچنین به دنبال رونمایی از گلکسی S21. FE است و احتمالا این گوشی را در مراسم CES 2022 معرفی می‌کند.

در تصاویری که امروز از گلکسی S22 اولترا منتشر شد. موبایلی را می‌بینیم که دوربین اصلی آن با ظاهری متفاوت روی قاب پشتی قرار گرفته است. این دوربین پنج سنسور دارد که فعلا اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی آن‌ها در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *